28 Ekim 2009 Çarşamba

Zalımsın HBO



Eğlenceyi yarıda kesmek, hevesi kursakta bırakmak...

Sevgili dostum, dizi danışmanım ve ortağım Damir’in “abi şahane dizi bak” şeklindeki yorumundan sonra ilk defa duymuş olduğum Carnivale’ı(Carnivàle) bir bilen imdb’ye sordum. Gördüm ki bilenler, görenler basmışlar puanı, basmışlar puanı. 9.0/10 gibi bir puan imdb için candır, canandır zira. Neyse dizyle ilgili diğer bilgilere de baktığımda ise hemen başka bir açıklamaya ihtiyaç duymadan iki sezonu olduğu gibi torrente basmama sebep olacak şeyi gördüm: Yapımcı: HBO! HBO, daha önceleri The Sopranos, Six Feet Under, Rome ve şimdilerde True Blood gibi dizileri yayınlayarak rep butonuna basmak istediğim yegane kanaldır. Neyse efendim bu gibi düşünce ve duygular içerisinde indirdim Carnivale’ı.

Dizi sadece 2 sezon sürüyor. Sonrasında yapımına başlanacak olan Rome için para bulamayan HBO diziyi 2 sezona sıkıştırmak zorunda kalmış. Çünkü Carnivale da oldukça yüksek bir bütçeye sahip. Dizinin konusu ve ekstralar nette mevcut. Dileyen gitsin baksın. Fakat asıl değinmek istediğim son sezonda yapılan ibneliktir! Ekşisözlük’ten birinin dediği gibi: Madem bitirecektiniz, son bölümün son 10 dakikasını neden gösterdiniz. Yok 10 dakikayı gösterip milleti ağlattınız, neden devamını çekmediniz?

İzleyici öyle göt gibi bırakılır mı lan?

Ayıptır yaptığın HBO!

Bu da dizinin bitimi üzerine girdiğim depresyonun meyvesi, Carnivale Sagusu:

Brother Justin öldi mu?
Isiz Canaan kaldı mu?
Hawkins öçin aldı mu?
Emdi ürek yartılur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder